Sistematičen pregled aktivnosti s področja astronomije v vrtcih : diplomsko delo /
V diplomskem delu se osredotočimo na dejavnosti s področja astronomije, ki so primerne za neposredno uporabo v praksi pri delu s predšolskimi otroci. V prvem delu postavimo teoretična izhodišča in opišemo pojme s področja astronomije. V drugem delu predstavimo sistematičen pregled dejavnosti, ki smo...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Drugi avtorji: | |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[K. Horvat],
2017.
|
Teme: | |
Online dostop: | https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=65199 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
LEADER | 02723nam a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 23088392 | ||
003 | SI-MaCOB | ||
005 | 20170509000000.0 | ||
008 | 170509s2017 xv a f|m |||| ||slv c | ||
041 | 0 | |a slv |b slv |b eng | |
080 | |a 373.2 |2 UDCMRF 2011 | ||
100 | 1 | |a Horvat, Katja, |c vzgojiteljica. |4 aut | |
245 | 0 | 0 | |a Sistematičen pregled aktivnosti s področja astronomije v vrtcih : |b diplomsko delo / |c Katja Horvat. |
260 | |a Maribor : |b [K. Horvat], |c 2017. | ||
300 | |a IX, 56 f. : |b ilustr. ; |c 30 cm. | ||
500 | |a Mentor Marko Gosak, somentor Robert Repnik. | ||
502 | |a Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo, 20170418. | ||
504 | |a Bibliografija: f. 54-56. | ||
504 | |a Povzetek ; Summary. | ||
520 | |a V diplomskem delu se osredotočimo na dejavnosti s področja astronomije, ki so primerne za neposredno uporabo v praksi pri delu s predšolskimi otroci. V prvem delu postavimo teoretična izhodišča in opišemo pojme s področja astronomije. V drugem delu predstavimo sistematičen pregled dejavnosti, ki smo jih razvrstili glede na čas (dnevne in nočne aktivnosti) in prostor izvajanja (zunanje in notranje aktivnosti). Na več kot trideset primerih prikažemo zanimiv in pester nabor aktivnosti, ob katerih lahko otroci spoznajo naše Osončje, zvezde, gibanje Lune, svetlobo in sence, delovanje raket, itd. Dejavnosti v veliki meri predvidevajo aktivno vključevanje otrok, kar še toliko bolj pripomore k samemu zanimanju in motivaciji za spoznavanje astronomije. | ||
520 | |a In the diploma thesis we focus on astronomy activities designed for direct incorporation in teaching activities of preschool age children. In the first part we provide a theoretical background and describe the main concepts in astronomy. In the second part we present a systematic overview of activities that were arranged with regard to the time (daylight and nighttime hours) and room (inside or outside). On altogether more than thirty examples we show a collection of activities, during which the pupils can learn about our solar system, the stars, movement of the moon, light and shadows, functioning of rockets, etc. The proposed examples predict for the most of the part an active role of pupils, which additionally gives rise to their interest and motivation for learning astronomy. | ||
653 | 0 | |a diplomska dela |a astronomija |a vtrci |a vesolje |a naravoslovje v vrtcih |a planeti |a nebesna telesa | |
653 | 0 | |a astronomy |a kindergarten |a space |a science activies in preschool period |a planets |a astronomical objects | |
700 | 1 | |a Gosak, Marko. |4 ths | |
700 | 1 | |a Repnik, Robert. |4 oth | |
856 | 4 | 1 | |u https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=65199 |
040 | |a PEFMB |b slv |c SI-MaIIZ |d PEFMB |e ppiak |