Mnenje študentov pedagoških fakultet o kakovosti predmeta didaktika likovne umetnosti /

Namen raziskave je bil oceniti zadovoljstvo študentov s predmetom metodika likovne umetnosti, ki ga poučujemo na hrvaških pedagoških fakultetah, in opredeliti področja, pomembna za izboljšanje. Kvalitativne odgovore (odprtega tipa) študentov smo pregledali in vsakega uvrstili v eno od naslednjih kat...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Županić Benić, Marijana. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:English
Teme:
Online dostop:http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2017/2-3/REI_vol10_issue2-3.pdf
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Revija za elementarno izobraževanje
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 02635naa a2200253 ib4500
001 23485192
003 SI-MaCOB
005 20171124000000.0
008 171124s2017 xv a f||||||||| ||eng c
041 0 |a eng  |b slv  |b eng 
080 |a 37.091.3  |2 UDCMRF 2011 
100 1 |a Županić Benić, Marijana.   |4 aut 
245 0 0 |a Mnenje študentov pedagoških fakultet o kakovosti predmeta didaktika likovne umetnosti /   |c Marijana Županić Benić.  
246 1 3 |a Opinion of Croatian teacher education students regarding the quality of the visual arts teaching didactics course 
300 |a str. 313-326 :   |b Tabele. 
500 |a Nasl. v slov., besedilo v ang. 
504 |a Bibliografija: str. 325-326.  
504 |a Povzetek ; Abstract: Opinion of Croatian teacher education students regarding the quality of the visual arts teaching didactics course.  
520 |a Namen raziskave je bil oceniti zadovoljstvo študentov s predmetom metodika likovne umetnosti, ki ga poučujemo na hrvaških pedagoških fakultetah, in opredeliti področja, pomembna za izboljšanje. Kvalitativne odgovore (odprtega tipa) študentov smo pregledali in vsakega uvrstili v eno od naslednjih kategorij: izvedba poučevanja, študentove pedagoške izkušnje, vrednotenje in ocenjevanje, organizacija predmeta, dostopnost učnih gradiv in sredstev ter študentove kompetence poučevanja. Rezultati kažejo, da so študenti najbolj zadovoljni z izvedbo poučevanja, najmanj pa z organizacijo predmeta. Največ predlogov za izboljšanje imajo prav glede organizacije predmeta. 
520 |a The purpose of this study was to assess student satisfaction with the Visual Arts Teaching Methodology course taught at the Croatian faculties of teacher education and identify important areas for improvement. The students% open-ended, qualitative responses were reviewed and each response was assigned to one or more of the following categories: teacher performance, student teaching practice, assessment and grading, course organization, availability of learning materials and resources, and student teaching competences. The results indicate that the students are most satisfied with teacher performance, but they are also the least satisfied with course organization and recommend the most improvements in this area. 
653 0 |a likovna umetnost  |a osnovna šola  |a likovni jezik  |a izrazna semiotika  |a otroške risbe 
773 0 |t Revija za elementarno izobraževanje  |d Maribor : Pedagoška fakulteta, 2008-  |x 1855-4431  |g Letn. 10, št. 2/3 (2017), str. 313-326 
856 4 1 |u http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2017/2-3/REI_vol10_issue2-3.pdf 
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |e ppiak