Writing versus typing during science teaching : case study in Slovenia /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Kordigel Aberšek, Metka. (Author), Aberšek, Boris. (Author), Flogie, Andrej. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:English
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Journal of Baltic science education
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 00986naa a2200229 ib4500
001 23666440
003 SI-MaCOB
005 20180220000000.0
008 180220s2018 li a f||||||||| ||eng c
041 0 |a eng  |b eng 
080 |a 37.091.3  |2 UDCMRF 2011 
100 1 |a Kordigel Aberšek, Metka.   |4 aut 
245 0 0 |a Writing versus typing during science teaching :   |b case study in Slovenia /   |c Metka Kordigel Aberšek, Boris Aberšek, Andrej Flogie.  
300 |a str. 84-96 :   |b Tabele. 
504 |a Bibliografija: str. 95-96.  
504 |a Abstract.  
653 0 |a biološki razred  |a poosebljena kognicija  |a ročno pisanje  |a tipkovnica 
653 0 |a biology science class  |a embodied cognition  |a handwritting  |a keyboard writting 
700 1 |a Aberšek, Boris.   |4 aut 
700 1 |a Flogie, Andrej.   |4 aut 
773 0 |t Journal of Baltic science education  |d Siauliai : Scientific Methodical Center "Scientia Educologica"  |x 1648-3898  |g Vol. 17, no. 1 (2018), str. 84-96 
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d PEFMB  |e ppiak