Rekontekstualizacija v spletnem oglaševanju "superživil" /

Poglavje prinaša kritično analizo spletnih oglasov za "superživila" s poudarkom na različnih kategorijah rekontekstualizacije in njihovih implikacijah. Ugotavljamo, da so spletni oglasi za "superživila" ideološko oprti na zdravizem, ki je v zahodnih neoliberalnih družbah sprejet...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Vičar, Branka. (Author), Števanec, Renata. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Online dostop:http://press.um.si/index.php/ump/catalog/view/415/419/693-2
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Od jezika k filozofiji in nazaj
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si

Internet

http://press.um.si/index.php/ump/catalog/view/415/419/693-2