Napovedovanje sprejemljivosti izdelka na trgu s pomočjo večkriterijske analize : doktorska disertacija /

Novi izdelki predstavljajo tretjino vseh prodanih izdelkov in le manj kot polovica podjetij je uspešna v doseganju pričakovanj svojih kupcev z novimi izdelki. Tretjina podjetij ocenjuje hitrost in učinkovitost razvoja novih izdelkov kot slabo, prav tako tretjina podjetij pa ne meri učinka novih izde...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Kostanjevec, Tomaž. (Author)
Drugi avtorji: Polajnar, Andrej, 1944- (Thesis advisor), Balič, Jože. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : [T. Kostanjevec], 2009.
Teme:
Online dostop:http://dkum.uni-mb.si/Dokument.php?id=9372
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si

Internet

http://dkum.uni-mb.si/Dokument.php?id=9372