Formativno spremljanje učenčevega napredka pri tujem jeziku v osnovni šoli : magistrsko delo /

V magistrskem delu smo raziskovali stališča učiteljev do formativnega spremljanja učenčevega napredka pri tujem jeziku (nadalje TJ) v osnovni šoli (nadalje OŠ). V teoretičnem delu na začetku predstavljamo tradicionalne načine spremljanja učenčevega napredka (ocenjevanje, preverjanje). Osrednji del j...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Kurnik, Mojca, 1994- (Author)
Drugi avtorji: Brumen, Mihaela. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : [M. Kurnik], 2019.
Teme:
Online dostop:https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=73729
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si

Internet

https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=73729