Strateški plan marketinga za IX. organizacijsko enoto Zavarovalnice Maribor d.d. : diplomsko delo /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Panza-Frece, Tea. (Author)
Drugi avtorji: Snoj, Boris. (Thesis advisor)
Format: Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Ljubljana : [T. Panza Frece], 1996.
Serija:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Maribor. Diplomska dela ; 4975
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 00822nam a2200181 i 4500
001 3195164
003 SI-MaCOB
005 20010122000000.0
008 970313s1996 xv a ||m |||| ||slv c
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
080 |a 658.8 
100 1 |a Panza-Frece, Tea.   |4 aut 
245 0 0 |a Strateški plan marketinga za IX. organizacijsko enoto Zavarovalnice Maribor d.d. :   |b diplomsko delo /   |c Panza-Frece Tea ; mentor Boris Snoj.  
260 |a Ljubljana :   |b [T. Panza Frece],   |c 1996. 
300 |a 120 f. :   |b graf. prikazi, tabele ;   |c 30 cm.  
490 0 |a Ekonomsko-poslovna fakulteta, Maribor. Diplomska dela ;  |v 4975 
653 0 |a marketing  |a podjetje  |a makroekonomija  |a mikroekonomija  |a image  |a strategija trženja  |a promocija  |a distribucija  |a prodaja  |a ekonomska propaganda  |a pospeševanje prodaje 
700 1 |a Snoj, Boris.   |4 ths