Najem svetovalnih storitev kot temeljni element outsourcinga /

Da bi bilo podjetje uspešno, mora nenehno presojati, katere aktivnosti naj izvaja samostojno v podjetju, katere pa naj najame (kupi) pri drugih podjetjih. Težišče vplivanja posameznih prvin poslovnega procesa na uspeh podjetja se vedno bolj nagiba k "mehkim" elementom (upravljanje s človeš...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Rebernik, Miroslav. (Author), Širec-Rantaša, Karin. (Author), Rus, Matej, 1973- (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Quo vadis management
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si