Soziopsychologische Grundlagen der Marktsegmentierung im Tourismus /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Pauko, Franc. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:German
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Tourismus
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 00731naa a2200169 ib4500
001 3418908
003 SI-MaCOB
005 19970819000000.0
008 970819s1997 au |||||||||||||| ||ger c
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
080 |a 338.4 
100 1 |a Pauko, Franc.   |4 aut 
245 0 0 |a Soziopsychologische Grundlagen der Marktsegmentierung im Tourismus /   |c F. Pauko.  
246 3 |a Die Geschaftsrisiken in der touristischen Wirtschaft (nach globalen Marketingfunktionen) 
300 |a Str. [1-6] 
653 0 |a turizem  |a trženje  |a tržna analiza  |a cene  |a prodajna politika  |a tveganje  |a turistično gospodarstvo  |a turistične agencije 
773 0 |t Tourismus  |d Wien : Wirtschaftsuniversität, Zentrum für Auslandsstudien, 1997  |w 188882  |g Str. [1-6]