Uvajanje krovne blagovne znamke v podjetju Lisca d.d. : diplomsko delo /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Arlič, Franja. (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Završnik, Bruno. (Thesis advisor) |
Format: | Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
[Maribor :
F. Arlič,
1997.
|
Serija: | Ekonomsko-poslovna fakulteta, Maribor. Diplomska dela ;
5202 |
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Embalaža blagovne znamke Cockta skozi življenjski cikel = The Cockta brand packaging through its life-cycle : diplomsko delo /
od: Deželak, Matic.
Izdano: (2014) -
Proces uvajanja novega izdelka TKI Hrastnik d.d. : diplomsko delo /
od: Kocjan, Darja.
Izdano: (1998) -
Pozicioniranje blagovne znamke akustičnih bobnov = Brand positioning of acoustic drums : diplomsko delo /
od: Kovačević, Egon.
Izdano: (2015) -
Analiza asortimenta organizacije Makita Corporation = Assortment analysis of the Makita Corporation organisation : delo diplomskega seminarja /
od: Druškovič, Sara.
Izdano: (2010) -
Pozicioniranje znamke izdelkov : (primer podjetja Bramac) : diplomsko delo /
od: Kovačič, Sonja.
Izdano: (2000)