Samopodoba in inoviranje = Selfimage and innovating /

Osnovni namen prispevka je poiskati povezavo med pojmoma samopodoba in inoviranje. To je narejeno v treh sklopih: (a) produkcija inovacij (samopodoba inovatorjev), (b) sprejemanje inovacij (samopodoba porabnikov inovatorjev) in (c) vpliv zunanjega okolja na produkcijo inovacij, sprejemanje inovacij...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Mumel, Damijan. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Naše gospodarstvo
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 02588naa a2200205 ib4500
001 3490332
003 SI-MaCOB
005 19971112000000.0
008 971020s1997 xv |||||||||||||| ||slv c
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 005.2 
100 1 |a Mumel, Damijan.   |4 aut 
245 0 0 |a Samopodoba in inoviranje =   |b Selfimage and innovating /   |c Damijan Mumel.  
246 3 1 |a Selfimage and innovating 
300 |a str. 350-357. 
520 |a Osnovni namen prispevka je poiskati povezavo med pojmoma samopodoba in inoviranje. To je narejeno v treh sklopih: (a) produkcija inovacij (samopodoba inovatorjev), (b) sprejemanje inovacij (samopodoba porabnikov inovatorjev) in (c) vpliv zunanjega okolja na produkcijo inovacij, sprejemanje inovacij in samopodobo. V okviru prvega sklopa govorimo o povezanosti med samopodobo inovatorja in produciranjem inovacij, o komponentah koncepta samega sebe in o samopodobi ter z njo povezanih osebnostnih lastnostih. V okviru drugega sklopa govorimo o definiciji inovacije, o značilnostih posameznikov, ki sprejemajo inovacije v različnem času in o profilu porabnika inovatorja in porabnika neinovatorja. V okviru tretjega sklopa govorimo o vplivu okolja na produciranje inovacij, o vplivu okolja na sprejemanje inovacij, o vplivu okolja na samopodobo (predvsem o pomembnosti vrednot) in o menjalnih procesih pri trženju inovacij. 
520 |a The basic article's aim is to find a link between the terms self-image and innovating. This is done in three parts: (a) innovating (self-image of innovators), (b) acceptance of innovations (self-image of innovators consumers), and (c) outer environment's impact on innovating, acceptance of innovation and self-image. The first part discusses the link between the innovator's self-image and innovating, the components of the concepts of self, and the self-image and personal traits related to it. The second part discusses the definition of innovation, the characteristics of individuals accepting innovations in different times, and the profile of the consumer innovator and the one noninnovator. The third part discussed the impact of the environment over innovating, acceptance of innovation, and self-image (especially the importance of values), and the exchange processes in innovation marketing. 
653 0 |a inovacije  |a okolje  |a trženje  |a image  |a poslovna psihologija 
773 0 |t Naše gospodarstvo  |b [Tiskana izd.]  |d Maribor : Ekonomsko-poslovna fakulteta : Društvo ekonomistov Maribor : Ekonomski center Maribor, 1955-  |x 0547-3101  |g Let. 43, št. 3/4 (1997), str. 350-357