The marketing approach to mega events /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Pauko, Franc. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:English
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: The impact of mega events
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 00579naa a2200157 ib4500
001 3576860
003 SI-MaCOB
005 19971202000000.0
008 971202s1997 sw |||||||||||||| ||eng c
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |e ppiak 
080 |a 338.4 
100 1 |a Pauko, Franc.   |4 aut 
245 0 0 |a The marketing approach to mega events /   |c by Frank Pauko.  
300 |a Poglavje 9.  
653 0 |a turizem  |a marketing  |a trženje  |a motivacija  |a kultura  |a organizacija  |a šport 
773 0 |t The impact of mega events  |d [Östersund : Mid Sweden University, Department of Tourism Studies], 1997  |w 3576604  |g Poglavje 9