Management tržne pozicije podjetja na mednarodnih trgih /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Jurše, Milan. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Mednarodna strategija in management
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 00620naa a2200157 ib4500
001 3723804
003 SI-MaCOB
005 19980130000000.0
008 980130s1997 xv |||||||||||||| ||slv c
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |e ppiak 
080 |a 339.5 
100 1 |a Jurše, Milan.   |4 aut 
245 0 0 |a Management tržne pozicije podjetja na mednarodnih trgih /   |c Milan Jurše.  
300 |a Str. 71-96.  
653 0 |a management  |a mednarodno trženje  |a podjetje  |a mednarodni trg  |a strategija  |a strateško planiranje  |a tržno gospodarstvo 
773 0 |t Mednarodna strategija in management  |d Maribor : Ekonomsko-poslovna fakulteta, 1997  |w 3722780  |g Str. 71-96