Management tools for detecting and preventing crisis situations in international marketing = Management Instrumente für Krisenwahrnehming und -bewältigung in internationalen Marketing /
Referat obravnava osnovne razloge in spodbujevalce kriznih stanj v podjetju na področju mednarodnega marketinga, pa tudi nekatera temeljna orodja za zgodnje odkrivanje groženj in sprememb v mednarodnem poslovnem okolju. Sledi razprava o možnih diagnostičnih orodjih za zgodnje odkrivanje kriznega sta...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | English |
Teme: |
poslovanje
> poslovno okolje
> krize
> tveganje
> management
> vodenje
> trg
> strateški management
> mednarodni marketing
> mednarodno trženje
> trženje
> marketing
|
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Management zwischen Krise und Erfolg |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: