Management tools for detecting and preventing crisis situations in international marketing = Management Instrumente für Krisenwahrnehming und -bewältigung in internationalen Marketing /

Referat obravnava osnovne razloge in spodbujevalce kriznih stanj v podjetju na področju mednarodnega marketinga, pa tudi nekatera temeljna orodja za zgodnje odkrivanje groženj in sprememb v mednarodnem poslovnem okolju. Sledi razprava o možnih diagnostičnih orodjih za zgodnje odkrivanje kriznega sta...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Jurše, Milan. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:English
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Management zwischen Krise und Erfolg
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si