Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo = Digital media communication support - the case of Čas za kavo brand : delo diplomskega projekta /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Tomić, Anita, 1998- (Author)
Drugi avtorji: Milfelner, Borut. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : [A. Tomić], 2020.
Teme:
Online dostop:https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=77322
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 01264nam a2200277 i 4500
001 40318467
003 SI-MaCOB
005 20201201000000.0
008 201201s2020 xv a f|m |||| ||slv c
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 659.3  |2 UDCMRF12 
100 1 |a Tomić, Anita,   |d 1998-   |4 aut  |0 (SI-MaCOB)393196291 
245 0 0 |a Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo =   |b Digital media communication support - the case of Čas za kavo brand : delo diplomskega projekta /   |c Anita Tomić.  
246 3 1 |a Digital media communication support - the case of Čas za kavo brand 
260 |a Maribor :   |b [A. Tomić],   |c 2020. 
300 |a II, 45 str. :   |b ilustr. ;   |c 30 cm.  
500 |a Delo dipl. projekta bolonjskega univerzitetnega programa.  
500 |a Številka dela dipl. projekta: 1545.  
500 |a Mentor Borut Milfelner.  
502 |a Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. 
504 |a Bibliografija: str. 42-45.  
504 |a Povzetek ; Abstract.  
653 0 |a marketinško komuniciranje  |a družbena omrežja  |a digitalni mediji  |a Instagram  |a oglaševanje 
700 1 |a Milfelner, Borut.   |4 ths  |0 (SI-MaCOB)26228067 
856 4 1 |u https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=77322 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |e ppiak