The Essence of consumer behaviour /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Blythe, Jim. (Author)
Format: Knjiga
Jezik:English
Izdano: London [etc.] : Hemel Hempstead : Prentice Hall ; Prentice Hall Europe : Simon & Schuster International, 1997.
Serija:The Essence of management series / Prentice Hall
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 01176cam a2200253 i 4500
001 4037404
003 SI-MaCOB
005 19980707000000.0
008 980707s1997 xxka ||pf |||1 ||eng c
020 |a 0135731224 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
080 |a 658.8 
080 |a 339.3 
100 1 |a Blythe, Jim.   |4 aut 
245 0 0 |a The Essence of consumer behaviour /   |c Jim Blythe.  
260 |a London [etc.] :   |b Prentice Hall ;   |a Hemel Hempstead :   |b Prentice Hall Europe :   |b Simon & Schuster International,   |c 1997. 
300 |a X, 206 str. :   |b graf. prikazi ;   |c 24 cm.  
490 0 |a The Essence of management series / Prentice Hall 
504 |a Bibliografija na koncu poglavij.  
504 |a Kazalo.  
650 0 4 |a Potrošniki  |x Vedenje  |x Psihologija potrošnikov  |x Osebnostna psihologija  |x Percepcija  |v Učbeniki za podiplomski študij.  
650 0 4 |a Vedenje  |x Kupci  |x Motivacija  |x Kultura  |x Poraba  |v Priročniki.  
653 0 |a potrošnik  |a psihologija potrošnika  |a poraba  |a marketing mix  |a marketinški splet  |a vedenje  |a behaviorizem  |a motiviranje  |a zaznavanje  |a odločanje  |a kultura  |a osebnost  |a psihologija osebnosti  |a segmentacija  |a storitve 
740 0 2 |a Consumer behaviour.