Planiranje (razvijanje) strateškega partnerstva med odjemalcem in dobaviteljem za boljšo konkurenčnost izdelka /
Organizacije imajo pri svojem poslovanju različne odnose s svojimi dobavitelji. V zadnjem času postaja strateško partnerstvo osnova uspešnega poslovanja med kupci in dobavitelji. Strateško partnerstvo temelji na dolgoročnih odnosih, zaupanju in odprtosti, fleksibilnosti in timskem delu. Prav tako zm...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: |
teamsko delo
> strategija
> nabava
> nabavna politika
> partnerstvo
> kupci
> konkurenčnost
> izdelki
> planiranje
> modeli
> stroški
|
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Kakovost managementa in planiranja kot konkurenčna prednost |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: