Planiranje (razvijanje) strateškega partnerstva med odjemalcem in dobaviteljem za boljšo konkurenčnost izdelka /

Organizacije imajo pri svojem poslovanju različne odnose s svojimi dobavitelji. V zadnjem času postaja strateško partnerstvo osnova uspešnega poslovanja med kupci in dobavitelji. Strateško partnerstvo temelji na dolgoročnih odnosih, zaupanju in odprtosti, fleksibilnosti in timskem delu. Prav tako zm...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Završnik, Bruno. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Kakovost managementa in planiranja kot konkurenčna prednost
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si