Getting it right! : creating customer value for market leadership /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Weinzimer, Philip. (Author)
Format: Knjiga
Jezik:English
Izdano: New York [etc.] : J. Wiley, cop. 1998.
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 01148cam a2200229 i 4500
001 4280348
003 SI-MaCOB
005 19981130000000.0
008 981130s1998 xxua ||f |||1 ||eng c
020 |a 0471291889 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
080 |a 658.8 
080 |a 339.13 
100 1 |a Weinzimer, Philip.   |4 aut 
245 0 0 |a Getting it right! :   |b creating customer value for market leadership /   |c Philip Weinzimer.  
260 |a New York [etc.] :   |b J. Wiley,   |c cop. 1998. 
300 |a XXVII, 340 str. :   |b graf. prikazi ;   |c 24 cm.  
504 |a Bibliografija: str. 329-332.  
504 |a Kazalo.  
650 0 4 |a Potrošniki  |x Zadovoljevanje  |x Trajnostna strategija  |x Psihologija potrošnikov  |x Storitve  |x Organizacijske spremembe  |v Priročniki.  
650 0 4 |a Podjetništvo  |x Delovna sila  |x Delovna mesta  |x Vrednotenje  |x Vodenje  |x Tržne raziskave  |v Priročniki.  
653 0 |a potrošnik  |a kupci  |a psihologija potrošnika  |a tržna struktura  |a povpraševanje  |a uporabniki  |a odločanje  |a vrednost  |a prednost  |a konkurenca  |a storitve  |a marketing  |a trženje  |a strategija trženja  |a tržna analiza  |a poslovne odločitve  |a meritve  |a management  |a vodenje  |a delovna sila