Neposredno tržno komuniciranje v podjetju Citroën Slovenija : diplomsko delo /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Sagadin, Tamara. (Author)
Drugi avtorji: Završnik, Bruno. (Thesis advisor)
Format: Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Koper : [T. Sagadin], 1998.
Serija:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Maribor. Diplomska dela ; 5702
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 00816nam a2200181 i 4500
001 4296732
003 SI-MaCOB
005 20020122000000.0
008 981203s1998 xv ||m |||1 ||slv c
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
080 |a 659 
100 1 |a Sagadin, Tamara.   |4 aut 
245 0 0 |a Neposredno tržno komuniciranje v podjetju Citroën Slovenija :   |b diplomsko delo /   |c Sagadin Tamara.  
260 |a Koper :   |b [T. Sagadin],   |c 1998. 
300 |a 88 f. ;   |c 30 cm.  
490 0 |a Ekonomsko-poslovna fakulteta, Maribor. Diplomska dela ;  |v 5702 
653 0 |a komuniciranje  |a direktno trženje  |a oglaševanje  |a pospeševanje prodaje  |a odnosi z javnostjo  |a osebna prodaja  |a sponzorstvo  |a tržne raziskave  |a tržno gospodarstvo  |a poslovne odločitve  |a marketing mix  |a mediji  |a avtomobilska industrija 
700 1 2 |a Završnik, Bruno.   |4 ths