Študija ovrednotenja marketinškega know howa Gorenje Tiki in blagovne znamke Gorenje /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Devetak, Gabrijel. (Author) |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Nova Gorica :
[DEGA],
2004.
|
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
The importance of organizational rules in the creation of new organizational knowledge
od: Potočan, Vojko., et al. -
The importance of organizational rules in the creation of new organizational knowledge /
od: Potočan, Vojko., et al. -
Vizualno komuniciranje blagovne znamke Benetton : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija /
od: Zvonar, Nataša.
Izdano: (2003) -
Inoviranje transfera know how-a s povezovanjem tehnično tehnoloških in poslovnih vidikov ter upoštevanjem 7 načel družbene odgovornosti : magistrsko delo /
od: Čuš, Marko, ekonomist.
Izdano: (2016) -
Marketinško organizacijski pristop pri uvajanju nove blagovne znamke piva : diplomsko delo univerzitetnega študija /
od: Marušič, Dimitrij.
Izdano: (2000)