Kakovost in visoko šolstvo : ali lahko normativni akti sprožijo vsebinske spremembe? : primer zavzemanj za kakovost v visokem šolstvu /
Prispevek je osredotočen na pristop k vzpostavljanju kakovosti v samostojnem visokošolskem zavodu Visoki šoli za management v Kopru. V uvodu razmišljam, da je kakovost sestavina kulture organizacije in da jo morajo udeleženci prepoznati kot usvojeno vrednoto. Postavlja se vprašanje, ali lahko normat...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Civilna družba v Sloveniji in Evropi |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
LEADER | 02506naa a2200205 ib4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 44069377 | ||
003 | SI-MaCOB | ||
005 | 19990716000000.0 | ||
008 | 990716s1999 xv |||||||||||||| ||slv c | ||
040 | |a UKM |b slv |c SI-MaIIZ |d UKM |e ppiak | ||
080 | |a 378 | ||
100 | 1 | |a Trunk-Širca, Nada. |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Quality in hiegher education : can the normative external pressure lead to contextual changes? : an example of implementing strategies for quality in HE institution. |y eng |
245 | 0 | 0 | |a Kakovost in visoko šolstvo : |b ali lahko normativni akti sprožijo vsebinske spremembe? : primer zavzemanj za kakovost v visokem šolstvu / |c Nada Trunk Širca. |
300 | |a Str. 411-415. | ||
504 | |a Bibliografija: str. 415. | ||
520 | |a Prispevek je osredotočen na pristop k vzpostavljanju kakovosti v samostojnem visokošolskem zavodu Visoki šoli za management v Kopru. V uvodu razmišljam, da je kakovost sestavina kulture organizacije in da jo morajo udeleženci prepoznati kot usvojeno vrednoto. Postavlja se vprašanje, ali lahko normativni akti sprožijo vsebinske spremembe. Čeprav se na prvi pogled morda zdi, da je normativni zunanji pritisk v nasprotju z demokratičnimi načeli civilne družbe, pa je morda v tem primeru dobrodošel, saj lahko sproži razmišljanje o tem, kako delamo. Prav gotovo pa tudi zunanja prisila ne bo dala trajnih rezultatov, če kakovost ne bo postala sestavni del vsakodnevnega delovanja institucije. Pri vzpostavljanju in vzdrževanju kakovosti pa je zavzetost vodstva prav gotovo odločilnega pomena. | ||
520 | |a The article is focused to approach to quality at independent HE College of Management in Koper. In the introductory section, the author considers quality as an element of organisational culture, which has to be recognised as an internalised value by all participants. Although normative external pressure may be viewed as a contradiction to democratic principles of civil society, it may be positive in this particular case because it may initiate consideration about our work. However, no external pressure can lead to permanent results if quality has not become an essential ingredient of the institution's day-to-day operation. Commitment of the management team is crucially important within this process. | ||
650 | 0 | 4 | |a Visoko šolstvo |x Kakovost. |
773 | 0 | |a SAZU. Razprava "Civilna družba v Sloveniji in Evropi (1999 : Ljublanja) |t Civilna družba v Sloveniji in Evropi |d Ljubljana : Društvo Občanski forum : FDV, 1999 |w 98654976 |z 9612350094 |g Str. 411-415 |