Načrtovanje v šolah /

Referat je osredotočen na eno temeljnih nalog menedžerjev v vsaki organizaciji- načtovanje. Obravnavan je predvsem strateški vidik načtovanja-načtovanje razvoja šole. Strateško načrotvanje postaja tudi v šolah in vrtcih vedno bolj pomembno, predvsem iz naslednjih razlogov: program (načrt) razvoja je...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Trunk-Širca, Nada. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Evropska skupnost in management
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 02057naa a2200181 ib4500
001 44072961
003 SI-MaCOB
005 19990720000000.0
008 990720s1999 xv |||||||||||||| ||slv c
040 |a UKM  |b slv  |c SI-MaIIZ  |e ppiak 
080 |a 37 
100 1 |a Trunk-Širca, Nada.   |4 aut 
245 0 0 |a Načrtovanje v šolah /   |c Nada Trunk Širca.  
300 |a Str. 316-325.  
504 |a Bibliografija: str. 325.  
520 |a Referat je osredotočen na eno temeljnih nalog menedžerjev v vsaki organizaciji- načtovanje. Obravnavan je predvsem strateški vidik načtovanja-načtovanje razvoja šole. Strateško načrotvanje postaja tudi v šolah in vrtcih vedno bolj pomembno, predvsem iz naslednjih razlogov: program (načrt) razvoja je po Zakonu o organiziranosti in financiranju obvezen dokument; šolska zakonodaja prinaša vsebinske in organizacijske spremembe, šole jih bodo morale sistematično uresničevati; ustrezen pristop k načrtovanju je pomemben za razvoj organizacije in snovanje načrta razvoja šole,postane lahko temeljna strategija v prizadevanjih za boljšo šolo. Predstavljena je raziskava, ki je bila v letu 1995 izvedena na vzorcu devetih osnovnih šol, obsegala je analizo letnih delovnih načrtov, vprašalnik o načrtovanju je izpolnjevalo 114 anketirancev. Opravljen je bil skupinski intervju z ravnatelji o razvojnem načrtovanju in evalvacijskem procesu v šolah. Ugotovitve kažejo, da je v šolah razmeroma dobro načrtovana predvsem izvedba kurikuluma na operativnem nivoju-v okviru letnega delovnega načrta. Ravnatelji podpirajo uvedbo programa razvoja šole in ugotavljajo, da bi snovanje sicer obveznega dokumenta ob ustrezni podpori šolam (in ravnateljem) lahko za šolo postalo proces učenja in osnova za vpeljavo nenehnih izboljšav v organizacijo, kar pomeni usmerjenost h kakovosti vska posamezne šole. 
650 0 4 |a Šolstvo  |x Načrtovanje  |x Kakovost.  
773 0 |a Posvetovanje organizatorjev dela (18 : 1999 : Portorož)  |t Evropska skupnost in management  |d Kranj : Moderna organizacija, 1999  |w 98523392  |z 9612320438  |g Str. 316-325