Marketing for hospitality and tourism /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Kotler, Philip, 1931- (Author), Bowen, John T., 1948- (Author), Makens, James C. (Author)
Format: Knjiga
Jezik:English
Izdano: London [etc.] : Upper Saddle River (New Jersey) : Prentice Hall International ; Prentice-Hall, cop. 1999.
Izdaja:2nd, international ed.
Serija:Prentice Hall International editions
Teme:
Online dostop:http://www.prenhall.com
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 02489cam a2200445 i 4500
001 4545820
003 SI-MaCOB
005 20031023000000.0
008 990526s1999 xxua ||p |||1 ||eng c
020 |a 0130110310 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
044 |a xxu  |c usa  |a xxk  |c gbr 
080 |a 339.13 
080 |a 338.4 
080 |a 640 
080 |a 658.8 
080 |a 659.3/.4 
080 |a 658.6/.9 
080 |a 005.1 
100 1 |a Kotler, Philip,   |d 1931-   |4 aut 
245 0 0 |a Marketing for hospitality and tourism /   |c Philip Kotler, John Bowen, James Makens.  
250 |a 2nd, international ed. 
260 |a London [etc.] :   |b Prentice Hall International ;   |a Upper Saddle River (New Jersey) :   |b Prentice-Hall,   |c cop. 1999. 
300 |a XV, 800 str. :   |b ilustr., graf. prikazi ;   |c 26 cm.  
490 0 |a Prentice Hall International editions 
504 |a Bibliografija na koncu vsakega poglavja.  
504 |a Terminološki slovarček: str. 769-781.  
504 |a Kazalo.  
650 0 4 |a Marketing  |x Strategy  |x Hospitality industry  |v Handbooks, manuals, etc.  
650 0 7 |a Marketing  |x Marketinška strategija  |v Učbeniki za visoke šole.   |2 ssg 
650 0 4 |a Turizem  |x Marketinški procesi  |x Tržni mehanizem  |v Učbeniki za visoke šole.  
650 0 4 |a Turizem  |x Turistična organiziranost  |x Storitvene dejavnosti  |v Učbeniki za visoke šole.  
650 0 4 |a Hotelirstvo  |x Ponudba in povpraševanje  |x Gostoljubnost  |v Učbeniki za visoke šole.  
650 0 4 |a Strateško planiranje  |x Hotelska podjetja  |x Strukturni elementi  |v Študije primerov.  
650 0 4 |a Marketing  |x Potrošniški interesi  |x Turistična promocija  |v Učbeniki za visoke šole.  
650 0 4 |a Turizem  |x Turistične aktivnosti  |x Prodajni kanali  |x Prodajne tehnike  |v Učbeniki za visoke šole.  
653 0 |a marketing  |a trženje  |a strategija trženja  |a tržne raziskave  |a tržno planiranje  |a operativni plani  |a prodaja  |a hotelirstvo  |a gostinstvo  |a turizem  |a poslovna strategija  |a turistično posredovanje  |a strateško planiranje  |a spremembe  |a mednarodno trženje  |a poslovno okolje  |a informacijski sistemi  |a potrošnik  |a psihologija potrošnika  |a vedenje  |a storitve  |a kupci  |a trg  |a segmentacija  |a cilj  |a pozicioniranje  |a proizvodi  |a design  |a cene  |a kvaliteta  |a zagotavljanje kvalitete  |a promocija  |a odnosi z javnostjo  |a ekonomska propaganda  |a distribucija  |a blagovni promet  |a pretok blaga  |a učbeniki  |a primeri  |a case study 
700 1 2 |a Bowen, John T.,   |d 1948-   |4 aut 
700 1 2 |a Makens, James C.   |4 aut 
856 4 2 |u http://www.prenhall.com