Osredotočanje na odjemalce-srž managementa kakovosti storitev družbe ISS Servisystem iz Maribora /

V teoretičnem delu prispevka prikazujemo nekatere spremembne vidike koncepta zaznane (marketinške) kakovosti storitev. Ta del je izhodišče za empirični del, v katerem obravnavamo enoto mednarodne storitvene družbe ISS Servisystem in Traffic s sedežem v Mariboru. Ta družba ponuja storitve, s katerimi...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Snoj, Boris. (Author), Savić, Vesna, 1974- (Author), Rajtmajer, Bojan. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Uveljavljanje kakovostnega managementa in planiranja
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si