Osredotočanje na odjemalce-srž managementa kakovosti storitev družbe ISS Servisystem iz Maribora /
V teoretičnem delu prispevka prikazujemo nekatere spremembne vidike koncepta zaznane (marketinške) kakovosti storitev. Ta del je izhodišče za empirični del, v katerem obravnavamo enoto mednarodne storitvene družbe ISS Servisystem in Traffic s sedežem v Mariboru. Ta družba ponuja storitve, s katerimi...
Shranjeno v:
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Uveljavljanje kakovostnega managementa in planiranja |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: