Spoznavanje dvorca Spodnja Polskava s pedagoškim pristopom Storyline : diplomsko delo /

V teoretičnem delu smo predstavili projektno delo, različne tipe projektnega dela, njegove značilnosti ter načela in načrtovanje projektnega dela. Vrsta projektnega dela je tudi pedagoški pristop Storyline. Opredelili smo temeljna izhodišča, načela in vlogo vzgojitelja ter opisali vse korake, ki so...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Lipovšek, Leonida. (Author)
Drugi avtorji: Licardo, Marta. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : [L. Lipovšek], 2021.
Teme:
Online dostop:https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=78476
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 03683nam a2200289 i 4500
001 52892419
003 SI-MaCOB
005 20210224000000.0
008 210224s2021 xv a f|m |||| ||slv c
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 373.2  |2 UDCMRF12 
100 1 |a Lipovšek, Leonida.   |4 aut  |0 (SI-MaCOB)397370371 
245 0 0 |a Spoznavanje dvorca Spodnja Polskava s pedagoškim pristopom Storyline :   |b diplomsko delo /   |c Leonida Lipovšek.  
246 1 3 |a Learning about Spodnja Polskava mansion with the Storyline Approach 
260 |a Maribor :   |b [L. Lipovšek],   |c 2021. 
300 |a XI, 83 f. :   |b ilustr., tabele, fotografije ;   |c 31 cm.  
500 |a Mentorica Marta Licardo.  
502 |a Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo, 20210212.  
504 |a Bibliografija: f. 81-83.  
504 |a Povzetek ; Abstract.  
520 |a V teoretičnem delu smo predstavili projektno delo, različne tipe projektnega dela, njegove značilnosti ter načela in načrtovanje projektnega dela. Vrsta projektnega dela je tudi pedagoški pristop Storyline. Opredelili smo temeljna izhodišča, načela in vlogo vzgojitelja ter opisali vse korake, ki so potrebni za izvedbo. V praktičnem delu smo analizirali izvedbo v skupini otrok starih 4 do 6 let, kjer smo izvedli šest epizod po pedagoškem pristopu Storyline. Rezultati so pokazali, da je za načrtovanje potrebno precej časa in priprav, kar se je kasneje zelo obrestovalo, saj so bili otroci ves čas aktivni in zelo motivirani za učenje. O izbrani temi so se naučili veliko novega, realizacija načrtov zgradb in figur pa je potekala po pričakovanju. Nekateri zahtevnejši cilji so delno doseženi. Pozitivne spremembe v dejavnostih in angažiranost otrok so opazili tudi starši. Diplomsko delo je pomembno, saj predstavlja analizo implementacije pedagoškega pristopa Storyline v slovenskem prostoru, kar je novost, hkrati pa želimo z njim spodbuditi vzgojitelje, da bi obogatili svoje poučevanje z uporabo obravnavanega pristopa. 
520 |a The theoretical part presents project work, namely different types of project work, its characteristics, principles and planning. The Storyboard Approach is also a type of project work. The theoretical part also defines the fundamentals, principles and the role of a pre-school teacher as well as describes the steps required for implementation. The practical part analyses the implementation of six episodes of the Storyboard Approach in a group of four to six year-old children. The results have shown that considerable time was spent for planning and preparation, which in fact proved to be beneficial. Children were active and highly motivated for learning. Moreover, they have learnt a great deal about the chosen topic. The execution of building design and figures was carried out according to expectations and some higher objectives were partly achieved. Positive changes during activities and children's involvement were also noticed by their parents. The diploma thesis is important since it presents the analysis of implementation of the Storyboard Approach in Slovenia, the approach in question being in fact a novelty in this country. The authors of the thesis also wish to encourage pre-school teachers to enrich their teaching using this approach. 
653 0 |a diplomska dela  |a projektno delo  |a pristop Storyline  |a predšolska vzgoja  |a didaktika  |a didaktika družboslovja 
653 0 |a theses  |a project work  |a Storyline Approach  |a preschool education  |a didactics  |a didactics of social sciences 
700 1 |a Licardo, Marta.   |4 ths  |0 (SI-MaCOB)79923043 
856 4 1 |u https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=78476 
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d PEFMB  |e ppiak