Fizikalno matematični model posledic modifikacijskih posegov, ki vplivajo na začetno fazo dieselskega vbrizgavanja : doktorska disertacija /
Visokotlačno vbrizgavanje je ukrep, ki ugodno vpliva tako na zmanjšanje porabe goriva kot na emisijo škodljivih snovi. Višji tlaki povzročijo tudi večje obremenitve in s tem tudi večje deformacije pogona tlačilke, te pa negativno vplivajo na proces dobave goriva. Z računalniškim simuliranjem smo pro...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[I. Mikluš],
1995.
|
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: