Management znamk izdelkov Vinag : strategije in repozicioniranje /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Gabrijan, Vladimir. (Author), Mumel, Damijan. (Author), Kruder, Borut. (Author), Verboten, Janez. (Author), Horvat, Gabrijela. (Author), Petrović, Nataša. (Author), Mihelin, Suzana. (Author), Oletič, Ksenija. (Author), Nunes, Hugo. (Author), Pečar, Gregor. (Author)
Korporativna značnica: Ekonomsko-poslovna fakulteta (Maribor). (Originator)
Format: Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : Ekonomsko-poslovna fakulteta, Institut za marketing, 1998-1999.
Serija:Raziskovalno področje IX. pravo, ekonomija, sociologija
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si