Evolving values in Europe : research project. Comparative analysis of women consumer's and manager's questionary analysis for Republic of Slovenia /
Raziskava obsega komparativno analizo vrednot dveh segmentov: ženskih potrošnikov in managerjev v Republiki Sloveniji, pri čemer je vzorec obsegal 598 ženskih potrošnikov in 277 managerjev. V analizi smo podali najpomembnejše razlike med segmentoma z naslednjimi značilnostmi: optimizem obeh segmento...
Shranjeno v:
Main Authors: | , |
---|---|
Korporativna značnica: | |
Format: | Knjiga |
Jezik: | English Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
School of Business and Economics,
1994.
|
Serija: | ACE programme of the European Economic Community
|
Teme: |
ekonomska propaganda
> oglaševanje
> potrošnik
> žensko vprašanje
> Slovenija
> mednarodne primerjave
> ekonomska politika
> gospodarska gibanja
> delo
> družba
> kvaliteta življenja
> manager
> blagovne znamke
> ankete
customer
> consumer
> women question
> Slovenia
> international comparisons
> economic policy
> work
> society
> quality of life
> manager
> brands
> advertising
> questionnaires
|
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: