Filozofski pomen učenja pri Platonu in Rudolfu Steinerju : doktorska disertacija /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Demšar, Mohor. (Author)
Drugi avtorji: Zore, Franci. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:English
Izdano: Ljubljana : [M. Demšar], 2015.
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 01110cam a2200289 i 4500
001 60492386
003 SI-MaCOB
005 20160520000000.0
008 160503s2015 ||| f|m |||0 ||eng c
017 |a 201602799  |b svn 
041 0 |a eng  |b slv  |b ger 
080 |a 37.01  |2 UDCMRF 2011 
080 |a 14  |2 UDCMRF 2011 
100 1 |a Demšar, Mohor.   |4 aut 
245 0 0 |a Filozofski pomen učenja pri Platonu in Rudolfu Steinerju :   |b doktorska disertacija /   |c Mohor Demšar.  
260 |a Ljubljana :   |b [M. Demšar],   |c 2015. 
300 |a 157 f. ;   |c 30 cm.  
500 |a Mentor Franci Zore.  
502 |a Univ. v Ljubljani, Filozof. fak., Oddelek za filozofijo.  
504 |a Bibliografija: f. 153-157.  
504 |a Povzetek ; Zusammenfassung.  
600 1 7 |a Steiner, Rudolf,   |d 1861-1925.   |2 ssg 
600 0 7 |a Plato,   |d 427-347 pr.n.št.   |2 ssg 
650 0 4 |a filozofija izobraževanja  |x filozofija učenja  |v disertacije.  
653 0 |a filozofija  |a pedagogika  |a učenje  |a poučevanje  |a vzgoja in izobraževanje  |a Steiner, Rudolf  |a Platon  |a disertacije 
700 1 |a Zore, Franci.   |4 ths 
040 |a FFLJ  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d UKM  |e ppiak