The attitudes of customers towards the tools of "direct mail" in Slovenia session 5: Marketing /

Odjemalci običajno zaznavajo sredstva neposrednega komuniciranja preko pošte kot pošto za smeti. Toda, v primerjavi z drugimi kanali komuniciranja, številne organizacije v Sloveniji še vedno visoko cenijo moč delovanja neposrednega komuniciranja preko pošte. Zato vanj veliko vlagajo ne da bi strokov...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Snoj, Boris. (Author), Vrčon-Tratar, Nataša. (Author), Podovšovnik, Eva. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:English
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: An enterprise odyssey: economics and business in the new millennium. 2002
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si