The attitudes of customers towards the tools of "direct mail" in Slovenia session 5: Marketing /
Odjemalci običajno zaznavajo sredstva neposrednega komuniciranja preko pošte kot pošto za smeti. Toda, v primerjavi z drugimi kanali komuniciranja, številne organizacije v Sloveniji še vedno visoko cenijo moč delovanja neposrednega komuniciranja preko pošte. Zato vanj veliko vlagajo ne da bi strokov...
Shranjeno v:
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | English |
Teme: |
Slovenija
> komuniciranje
> elektronska pošta
> ankete
> gospodinjstva
> raziskave
> rezultati
> prodaja
> trženje
> marketing
|
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
An enterprise odyssey: economics and business in the new millennium. 2002 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: