Lehrer(in) sein in Mitteleuropa : eine empirische Studie in Erkundungsabsicht zur Erfassung der täglichen Unterrichtsarbeit (Arbeitsweisen, zeitlicher Aspekt) sowie der besonderen Arbeitsbelastung in ausgewählten Bereichen bei Lehrern der Sekundarstufe I in Österreich, der Tschechischen Republik, in Ungarn, in der Slowakischen republik und in Slowenien /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Seebauer, Renate. (Author)
Korporativna značnica: Internationaler Arbeitskreis am Europahaus Burgenland. (Editor)
Drugi avtorji: Vauhnik, Jože, 1932- (Scientific advisor), Kramar, Martin. (Scientific advisor)
Format: Knjiga
Jezik:German
Izdano: Wien : Mandelbaum, 1997.
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si