Boniteta podjetij v tranziciji = Creditworthiness of the firms in transition /

Afirmacijo bonitete podjetij v državah v tranziciji odražajo vedno večje povpraševanje po bonitetnih informacijah, profiliranje in širjenje trga tovrstnih informacij, doslednejša selekcija poslovnih partnerjev na podlagi njihove bonitete, prizadevanje za izdelavo ustrezne metodologije za presojo bon...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Knez-Riedl, Jožica. (Author)
Formato: Capítulo de libro
Idioma:Slovenian
Subjects:
Títulos relacionados:Contido en: Naše gospodarstvo
Tags: Engadir etiqueta
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
LEADER 02353caa a2200205 ib4500
001 6649092
003 SI-MaCOB
005 19990520000000.0
008 941114s1994 xv |||||||||||||| ||slv c
040 |a UMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
080 |a 659.2 
100 1 |a Knez-Riedl, Jožica.   |4 aut 
245 0 0 |a Boniteta podjetij v tranziciji =   |b Creditworthiness of the firms in transition /   |c Jožica Knez-Riedl.  
246 3 1 |a Creditworthiness of the firms in transition 
300 |a str. 477-481. 
504 |a 5 ref. 
520 |a Afirmacijo bonitete podjetij v državah v tranziciji odražajo vedno večje povpraševanje po bonitetnih informacijah, profiliranje in širjenje trga tovrstnih informacij, doslednejša selekcija poslovnih partnerjev na podlagi njihove bonitete, prizadevanje za izdelavo ustrezne metodologije za presojo bonitete in skrb za lasten bonitetni položaj podjetja. Trajnost poslovnih razmerij sloni na zaupanju. Uveljavljanje sodobnega koncepta bonitete podjetij je povezano z reševanjem vprašanj in dilem, kot so: upoštevanje kvalitativnih, nekonvencionalnih kazalnikov, način ocenjevanja kakovosti managementa, poslovne morale, inovacijskih potencialov in dosežkov ter ekološke ozaveščenosti podjetja. 
520 |a The affirmation of creditworthiness of the firm in the countries in transition could be seen from increasing demand for credit information, building, structuring and spreading of credit information market, more consequent selection of partners regarding their creditworthines, in efforts to build adequate methodology for assesing the creditworthiness, and concern over their own creditworthiness of the firm. The duration of business relationships is based upon trust. The affirmation of contemporary conceptualisation of the firm's creditworthiness causes many questions and dilemmas, such as: taking into account qualitative, unconvencional ratios, in methodologies for evaluating the quality of management, for business moral judgment, for assessing the innovation potential and achievement of the firm, and its ecological awareness. 
653 0 |a podjetje  |a poslovne informacije  |a boniteta  |a metodologija  |a tranzicija 
773 0 |t Naše gospodarstvo  |b [Tiskana izd.]  |d Maribor : Ekonomsko-poslovna fakulteta : Društvo ekonomistov Maribor : Ekonomski center Maribor, 1955-  |x 0547-3101  |g 40, št. 5 (1994), str. 477-481