Pomen blagovne znamke in njenega pozicioniranja za uspešnost na trgu : mnenje o prispevku /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Snoj, Boris. (Author) |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
[Maribor],
2002.
|
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Pomen blagovne znamke in njenega pozicioniranja za uspešnost na trgu /
od: Lesjak, Irena. - "Pričakovati je, da se bo pomen blagovnih in storitvenih znamk krepil." /
-
Revitalizacija blagovne znamke Toper = Revitalization of brand Toper : delo diplomskega seminarja /
od: Nabernik, Eva.
Izdano: (2012) -
Image izdelkov blagovne znamke Chanel = Image of the Chanel trademark : diplomsko delo /
od: Fuhrmann, Vanessa-Isabell.
Izdano: (2010) -
Uspešne blagovne znamke v Mariboru nekoč in danes = Past and present successful brands in Maribor : delo diplomskega seminarja /
od: Rožman, Leon, 1989-
Izdano: (2012)