Werbeslogans im aktuellen Sprachgebrauch : eine korpusinformierte, diachrone Untersuchung zur Dynamik des Slogan-Gebrauchs mit lexikographischen Fallstudien /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Polajnar, Janja. (Author)
Format: Knjiga
Jezik:German
Izdano: Mannheim : IDS Leibniz - Institut für Deutsche Sprache, 2019.
Serija:Amades - Arbeiten und Materialien zur deutschen Sprache ; Bd. 55
Teme:
Online dostop:https://ids-pub.bsz-bw.de/frontdoor/index/index/docId/8865
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si

Internet

https://ids-pub.bsz-bw.de/frontdoor/index/index/docId/8865