Make-or-Buy-Entscheidung für die Unternehmensberatung : ein Prinzipal-Agent-theoretischer Strukturierungsansatz /
Saved in:
Príomhúdar: | |
---|---|
Údair Eile: | |
Formáid: | Thesis Leabhar |
Teanga: | German |
Foilsithe: |
Wiesbaden :
Deutscher Universitäts-Verlag,
2002.
|
Sraith: | Gabler Edition Wissenschaft
|
Ábhair: |
odločanje
> nakup
> poslovne odločitve
> gospodarski svetovalci
> institucionalizem
> svetovanje
> teorija
> struktura
> empirične raziskave
> neoliberalizem
> razlike
> management
> notranja revizija
> zunanja revizija
> delovna organizacija
> vodenje
> analiza poslovanja
> modeli
> modeliranje
> pozicioniranje
|
Clibeanna: |
Cuir Clib Leis
Gan Chlibeanna, Bí ar an gcéad duine leis an taifead seo a chlibeáil!
|
System Under Maintenance
Our Library Management System is currently under maintenance.
Holdings and item availability information is currently unavailable. Please accept our apologies for any inconvenience this may cause and contact us for further assistance: