Holistične, humanistične in moralno etične perspektive nadarjenosti /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Social cohesion in education |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
LEADER | 00665naa a2200169 ib4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 71372289 | ||
003 | SI-MaCOB | ||
005 | 20121003000000.0 | ||
008 | 121003s2011 un ||||f||||||||| ||slv c | ||
040 | |a UKM |b slv |c SI-MaIIZ |e ppiak | ||
080 | |a 159.92 |2 UDCMRF 2006 | ||
100 | 1 | |a Ferbežer, Ivan. |4 aut | |
245 | 0 | 0 | |a Holistične, humanistične in moralno etične perspektive nadarjenosti / |c Ivan Ferbežer. |
300 | |a Str. 255-274. | ||
504 | |a Bibliografija: str. 273-274. | ||
650 | 0 | 4 | |a Nadarjenost |x Otroci |x Vzpodbujanje. |
773 | 0 | |t Social cohesion in education |d Horlivka : Horlivka State Pedagogical Institute for Foreign Languages, 2011 |w 48601698 |z 9789668469190 |g Str. 255-274 |