LEADER 01571cam a2200289 i 4500
001 7215644
003 SI-MaCOB
005 20060522000000.0
008 040225s2004 xv a ||m |||| ||slv c
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 658.8 
080 |a 339.3 
100 1 |a Amon, Mateja,   |d 1978-   |4 aut 
245 0 0 |a Vpliv prodajnega okolja na nakupno odločitev odjemalca :   |b diplomsko delo /   |c Mateja Amon.  
260 |a Šentjur :   |b [M. Amon],   |c 2004. 
300 |a 79 str., [4] f. pril. :   |b graf. prikazi ;   |c 30 cm.  
490 0 |a Ekonomsko-poslovna fakulteta, Maribor. Diplomska dela visokošolskega strokovnega programa ;  |v 1230 
504 |a Bibliografija: str. 75-77 (40 referenc) 
504 |a Povzetek ; Summary: str. 74.  
650 0 4 |a Prodajne dejavnosti  |x Potrošniški interesi  |x Zadovoljevanje  |v Diplomske naloge.  
650 0 4 |a Prodajne dejavnosti  |x Nakupno obnašanje  |x Ciljani skrining  |v Diplomske naloge.  
650 0 4 |a Prodajalne  |x Urejanje prostora  |x Razsvetljava  |v Diplomske naloge.  
653 0 |a prodajalne  |a poslovno okolje  |a predstava  |a odjemalec  |a potrošnik  |a kupci  |a zadovoljstvo  |a odločanje  |a trgovec  |a osebje  |a pospeševanje prodaje  |a osebna prodaja  |a kvaliteta  |a izdelki  |a politika izdelka  |a trgovinsko podjetje  |a tržne raziskave  |a ocenjevanje  |a uspešnost poslovanja  |a vedenje  |a psihologija potrošnika  |a meritve  |a ponudba  |a cene  |a komuniciranje  |a metodologija  |a poslovni rezultati 
700 1 2 |a Završnik, Bruno.   |4 ths 
856 4 1 |u http://www.epf.uni-mb.si/ediplome/pdfs/amon-mateja.pdf 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak