Inoviranje trženja turizma na slovenskem podeželju = Innovating the Tourism Marketing in the Slovenian Countryside /

Da bi pospešeno inovirali podeželje v tranzicijskih družbah ter inovirali trženje turistične ponudbe podeželja, moramo razumeti širino nabora potrebnih vidikov obravnavanja in njihovega povezovanja v nove sinergije. Izhajamo iz prvotnega problema, to je preveč rutinersko in premalo inovativno stanje...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Leder, Barbara, 1977- (Author), Mulej, Matjaž. (Author), Snoj, Boris. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Naše gospodarstvo
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si