Analiza in reševanje reklamacij v podjetju AJM d.o.o. : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management delovnih procesov /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Grahovac, Goran. (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Maletič, Matjaž, 1979- (Thesis advisor) |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Kranj :
[G. Grahovac],
2016.
|
Teme: | |
Online dostop: | https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=60244 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Prenova poslovnika kakovosti po standardu ISO 9001:2000 v podjetju Apo vizija d.o.o. : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija /
od: Kalteneker, Petra.
Izdano: (2010) -
Osnove izgradnje sistema kakovosti v skladu s standardom ISO 9001:2000 : diplomsko delo univerzitetnega študija /
od: Jerovčnik, Marko.
Izdano: (2004) -
Vloga informacijske tehnologije pri doseganju učinkovitosti sistema vodenja kakovosti v podjetju DaMa.Tech d.o.o. : magistrsko delo Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov /
od: Ejup, Damir.
Izdano: (2015) -
Vpeljava standarda SIST ISO 9001:2008 v podjetje Livarstvo-orodjarstvo Marjan Podkubovšek, s. p. : diplomsko delo /
od: Podkubovšek, Tini.
Izdano: (2015) -
Vpliv ISO 9001 na kakovost storitev v podjetju Integral Lendava d.d. : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija /
od: Kiraly, Davor.
Izdano: (2010)