Oblike in načini prodajanja na drobno brez prodajaln : dodatno gradivo za študij predmeta: Marketing v trgovini /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Završnik, Bruno. (Author) |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
Ekonomsko-poslovna fakulteta,
2002.
|
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Direktni marketing s poudarkom na kataloški prodaji podjetja Quelle d.o.o. : diplomsko delo /
od: Senica, Petra, 1978-
Izdano: (2001) -
Mednarodni pravilnik o praksi neposrednega trženja /
Izdano: (1994) -
Možnosti uporabe direktnega marketinga v zavarovalstvu : diplomsko delo /
od: Vidmar, Igor.
Izdano: (1997) -
Direktni marketing kot perspektivna oblika komuniciranja s tržiščem : magistrsko delo /
od: Hribar, Jože.
Izdano: (1993) -
Upravljanje telefonskega marketinga : diplomsko delo /
od: Doberšek, Uroš.
Izdano: (1999)