Nacistična propaganda kot sociološki in socialnopsihološki problem /

Avtorica v preglednem znanstvenem članku prikazuje nacistično propagando kot sta jo ustvarila A. Hitler in J.P. Goebbels. Opozarja na pet razvojnih faz te nehumane, nasilne informacijsko-komunikacijske dejavnosti. V nadaljevanju opiše nacistično govorništvo, nacistično propagandistično uporabo in zl...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Sruk, Vida. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Časopis za zgodovino in narodopisje
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 02262naa a2200229 ib4500
001 7842844
003 SI-MaCOB
005 20050202000000.0
008 050202s2004 xv |||||||||||||| ||slv c
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
041 0 |a slv  |b slv  |b eng  |b ger 
080 |a 329 
100 1 |a Sruk, Vida.   |4 aut 
242 1 0 |a Nazi propaganda as a Sociological and Socio-Psyhological Problem.  |y eng 
242 1 0 |a Die nazistische Propaganda als soziologisches und socialpsyhologisches Problem.  |y ger 
245 0 0 |a Nacistična propaganda kot sociološki in socialnopsihološki problem /   |c Vida Sruk.  
300 |a str. 597-623. 
504 |a Bibliografija: str. 622-623.  
520 |a Avtorica v preglednem znanstvenem članku prikazuje nacistično propagando kot sta jo ustvarila A. Hitler in J.P. Goebbels. Opozarja na pet razvojnih faz te nehumane, nasilne informacijsko-komunikacijske dejavnosti. V nadaljevanju opiše nacistično govorništvo, nacistično propagandistično uporabo in zlorabo občil (od tiska in radia do filma), nakar interpretira nacistično propagando kot nehumano manipulacijo. V sklepnem delu povzame bistvene značilnosti in vsebinske idejne opredelitve nacionalsocialistične politične propagande - od rasizma in šovinizma do revanšizma, avtoritarne fanatičnosti in "funkcionalnega jezika" nasilja. 
520 |a In an enquiring scientific article the authoress presents Nazi propaganda created by A. Hitler and J.P. Goebbels. She draws attention to the five developing stages of this inhuman, violent informational and communational activity. In the subsequent sections she describes Nazi rhetoric, the use of propaganda and the abuse of the media (including press, radio and film), and later comments upon this Nazi propaganda as an inhuman method of manipulation. The conclusion is a résumé of the principal characteristics and the defining idea of National Socialist and political propaganda - ranging from racism and chauvinism to revanchism, dictatorial fanaticism and the "functional language" of violence. 
653 0 |a propaganda  |a nacizem  |a problemi  |a sociološki vidik  |a politična propaganda 
773 0 |t Časopis za zgodovino in narodopisje  |d Maribor : Obzorja, 1904-  |x 0590-5966  |g Letn. 75 = n.v. 40, št. 2/3 (2004), str. 597-623