Nova elektrificirana železniška proga Ljubljana-Kranj-Jesenice-državna meja z navezavo na letališče Jožeta Pučnika Ljubljana
Gradnja nove železniške proge Ljubljana-Kranj-Jesenice-državna meja z navezavo letališča Jožeta Pučnika Ljubljana, se načrtuje z državnim prostorskim načrtom, ki je trenutno v začetku faze študije variant. Nova železniška proga bo izboljšala kakovost storitev v železniškem prometu na obravnavanem ob...
Shranjeno v:
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Software Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Online dostop: | http://www.dcm-svs.si/simpozij/simpozij35/ZbornikDCMsimpozij2014.pdf |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Strokovni posvet Projekti in razvoj slovenske železniške infrastrukture, Maribor, 8. 10. 2014 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Izvleček: | Gradnja nove železniške proge Ljubljana-Kranj-Jesenice-državna meja z navezavo letališča Jožeta Pučnika Ljubljana, se načrtuje z državnim prostorskim načrtom, ki je trenutno v začetku faze študije variant. Nova železniška proga bo izboljšala kakovost storitev v železniškem prometu na obravnavanem območju ter potnikom omogočila hitrejši prevoz. Zaradi višje hitrosti in krajših voznih časov se bo na novo progo preusmeril tudi tranzitni blagovni in potniški promet. Nova elektrificirana železniška proga Ljubljana-Kranj-Jesenice-državna meja bo del Pan-evropskega koridorja in je zasnovana kot dvotirna elektrificirana proga za hitrosti 160 km/h. Na odsekih, kjer to zaradi prostorskih danosti ni mogoče, je zasnovana za hitrosti 120 km/h. Del proge, ki se navezuje na letališče Ljubljana, je zasnovan kot enotirna elektrificirana proga za hitrosti 80 km/h. Na podlagi sinteznega vrednotenja bo predlagana najustreznejša varianta poteka nove železniške proge. Vhodni podatki za vrednotenje variant izhajajo iz idejnih rešitev in ostalih strokovnih podlag, ki predstavljajo osnovo za izdelavo študije variant. Območje obravnave nove železniške proge je razdeljeno na tri odseke. Na vsakem odseku je predlaganih več izvedljivih variant, kar omogoča večje število kombinacij med posameznimi variantami. Variante bodo ovrednotene z vseh vidikov in sicer: s funkcionalnega, varstvenega, prostorskega in ekonomskega vidika, na podlagi stroškov izvedbe in denarno ovrednotenih koristi investicije. Najustreznejša varianta mora zagotavljati maksimalno družbeno korist in povzročati minimalne negativne vplive na okolje in prostor. Na podlagi rezultatov vrednotenja bo v zaključkih študije predlagana najustreznejša varianta. |
---|---|
Fizični opis: | Str. 36-43 : zvd. |
Bibliografija: | Bibliografija: str. 42-43. Povzetek. |
ISBN: | 9789612484583 |