Marketinško komuniciranje pri uvajanju blagovne znamke "5 na dan" : diplomsko delo /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Rus Prvinšek, Tatjana, 1971- (Author)
Drugi avtorji: Završnik, Bruno. (Thesis advisor)
Format: Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Ljubljana : [T. Rus Prvinšek], 2005.
Serija:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Maribor. Diplomska dela visokošolskega strokovnega programa ; 1934
Teme:
Online dostop:http://www.epf.uni-mb.si/ediplome/pdfs/rus-prvinsek-tatjana.pdf
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si

Internet

http://www.epf.uni-mb.si/ediplome/pdfs/rus-prvinsek-tatjana.pdf