Medienwirksame Neologismen in der deutschen Gegenwartssprache /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Jesenšek, Vida. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:German
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Linguistica
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 00677naa a2200169 ib4500
001 8331268
003 SI-MaCOB
005 20021119000000.0
008 960222s1995 xv |||||||||||||| ||ger c
040 |a UMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d PEFMB  |e ppiak 
080 |a 811.112  |2 do 4. izd. 
100 1 |a Jesenšek, Vida.   |4 aut 
242 1 0 |a Medijsko učinkoviti neologizmi v sodobnem nemškem jeziku.  |y slv 
245 0 0 |a Medienwirksame Neologismen in der deutschen Gegenwartssprache /   |c Vida Jesenšek.  
300 |a str. 171-207. 
653 0 |a nemščina  |a neologizmi 
773 0 |t Linguistica  |b [Tiskana izd.]  |d Ljubljana : Znanstvena založba Filozofske fakultete, 1955-  |x 0024-3922  |g Letn. 35, št. 2 (1995), str. 171-207