Stadtimage und Werbung - eine Notwendigkeit? /
Sparad:
Huvudupphovsman: | Kancler, Tomaž. (Författare, medförfattare) |
---|---|
Materialtyp: | Bokavsnitt |
Språk: | German |
Ämnen: | |
Relaterade poster: | Ingår i:
Die umworbene Stadt |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
-
Űberlegungen zu Raum, Stadt uns Architectur in der Kulturhauptstadt Europas 2012 = Reflections on space, city and architecture in the European Capital of Culture 2012 /
av: Kancler, Tomaž. -
Pomen kakovostno oblikovane blagovne znamke mesta v smislu njegove promocije : [predavanje na Mednarodni konferenci Management naravne in kulturne dediščine, Majhna evropska mesta - živa, kreativna in inovativna mesta za življenje in delo, Škofja Loka, 19. junij 2009] /
av: Udir Mišič, Katja.
Publicerad: (2009) -
Stadt und Nachhaltigkeit : ein Diskurs /
Publicerad: (2002) -
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand /
av: Tomažič, Tina, 1975-, et al. -
Urbano podobo Maribora določajo podjetniki /
av: Cehnar, Jasmina.