Stadtimage und Werbung - eine Notwendigkeit? /
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | Kancler, Tomaž. (Awdur) |
---|---|
Fformat: | Pennod Llyfr |
Iaith: | German |
Pynciau: | |
Eitemau Perthynol: | Wedi'i chynnwys yn:
Die umworbene Stadt |
Tagiau: |
Ychwanegu Tag
Dim Tagiau, Byddwch y cyntaf i dagio'r cofnod hwn!
|
Eitemau Tebyg
-
Űberlegungen zu Raum, Stadt uns Architectur in der Kulturhauptstadt Europas 2012 = Reflections on space, city and architecture in the European Capital of Culture 2012 /
gan: Kancler, Tomaž. -
Pomen kakovostno oblikovane blagovne znamke mesta v smislu njegove promocije : [predavanje na Mednarodni konferenci Management naravne in kulturne dediščine, Majhna evropska mesta - živa, kreativna in inovativna mesta za življenje in delo, Škofja Loka, 19. junij 2009] /
gan: Udir Mišič, Katja.
Cyhoeddwyd: (2009) -
Stadt und Nachhaltigkeit : ein Diskurs /
Cyhoeddwyd: (2002) -
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand /
gan: Tomažič, Tina, 1975-, et al. -
Urbano podobo Maribora določajo podjetniki /
gan: Cehnar, Jasmina.