Stadtimage und Werbung - eine Notwendigkeit? /
Saved in:
Main Author: | Kancler, Tomaž. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Language: | German |
Subjects: | |
Related Items: | Contained in:
Die umworbene Stadt |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Űberlegungen zu Raum, Stadt uns Architectur in der Kulturhauptstadt Europas 2012 = Reflections on space, city and architecture in the European Capital of Culture 2012 /
by: Kancler, Tomaž. -
Pomen kakovostno oblikovane blagovne znamke mesta v smislu njegove promocije : [predavanje na Mednarodni konferenci Management naravne in kulturne dediščine, Majhna evropska mesta - živa, kreativna in inovativna mesta za življenje in delo, Škofja Loka, 19. junij 2009] /
by: Udir Mišič, Katja.
Published: (2009) -
Stadt und Nachhaltigkeit : ein Diskurs /
Published: (2002) -
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand /
by: Tomažič, Tina, 1975-, et al. -
Urbano podobo Maribora določajo podjetniki /
by: Cehnar, Jasmina.