Stadtimage und Werbung - eine Notwendigkeit? /
Gorde:
Egile nagusia: | Kancler, Tomaž. (Egilea) |
---|---|
Formatua: | Liburu kapitulua |
Hizkuntza: | German |
Gaiak: | |
Antzeko dokumentuak: | Item nagusiaren sarrera:
Die umworbene Stadt |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Űberlegungen zu Raum, Stadt uns Architectur in der Kulturhauptstadt Europas 2012 = Reflections on space, city and architecture in the European Capital of Culture 2012 /
nork: Kancler, Tomaž. -
Pomen kakovostno oblikovane blagovne znamke mesta v smislu njegove promocije : [predavanje na Mednarodni konferenci Management naravne in kulturne dediščine, Majhna evropska mesta - živa, kreativna in inovativna mesta za življenje in delo, Škofja Loka, 19. junij 2009] /
nork: Udir Mišič, Katja.
Argitaratua: (2009) -
Stadt und Nachhaltigkeit : ein Diskurs /
Argitaratua: (2002) -
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand /
nork: Tomažič, Tina, 1975-, et al. -
Urbano podobo Maribora določajo podjetniki /
nork: Cehnar, Jasmina.