Stadtimage und Werbung - eine Notwendigkeit? /
Enregistré dans:
Auteur principal: | Kancler, Tomaž. (Auteur) |
---|---|
Format: | Chapitre de livre |
Langue: | German |
Sujets: | |
Documents similaires: | Fait partie de:
Die umworbene Stadt |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Űberlegungen zu Raum, Stadt uns Architectur in der Kulturhauptstadt Europas 2012 = Reflections on space, city and architecture in the European Capital of Culture 2012 /
par: Kancler, Tomaž. -
Pomen kakovostno oblikovane blagovne znamke mesta v smislu njegove promocije : [predavanje na Mednarodni konferenci Management naravne in kulturne dediščine, Majhna evropska mesta - živa, kreativna in inovativna mesta za življenje in delo, Škofja Loka, 19. junij 2009] /
par: Udir Mišič, Katja.
Publié: (2009) -
Stadt und Nachhaltigkeit : ein Diskurs /
Publié: (2002) -
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand /
par: Tomažič, Tina, 1975-, et autres -
Urbano podobo Maribora določajo podjetniki /
par: Cehnar, Jasmina.