Stadtimage und Werbung - eine Notwendigkeit? /
Saved in:
Príomhúdar: | Kancler, Tomaž. (Údar) |
---|---|
Formáid: | Book Chapter |
Teanga: | German |
Ábhair: | |
Míreanna Gaolmhara: | Coinnithe i:
Die umworbene Stadt |
Clibeanna: |
Cuir Clib Leis
Gan Chlibeanna, Bí ar an gcéad duine leis an taifead seo a chlibeáil!
|
Míreanna Comhchosúla
-
Űberlegungen zu Raum, Stadt uns Architectur in der Kulturhauptstadt Europas 2012 = Reflections on space, city and architecture in the European Capital of Culture 2012 /
le: Kancler, Tomaž. -
Pomen kakovostno oblikovane blagovne znamke mesta v smislu njegove promocije : [predavanje na Mednarodni konferenci Management naravne in kulturne dediščine, Majhna evropska mesta - živa, kreativna in inovativna mesta za življenje in delo, Škofja Loka, 19. junij 2009] /
le: Udir Mišič, Katja.
Foilsithe: (2009) -
Stadt und Nachhaltigkeit : ein Diskurs /
Foilsithe: (2002) -
Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand /
le: Tomažič, Tina, 1975-, et al. -
Urbano podobo Maribora določajo podjetniki /
le: Cehnar, Jasmina.